FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vykreslovani vody Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Vykreslovani vody   5. 5. 2004 / 12:00
Luděk Ch.
To jsem právě zoušel taky. Ale toto je trošku jiný problém, než ten, že na zemi je textura povrchu a u letadla je ostrá a dál se v několika stupních rozmazáva. Jeví se to spíš tak, že u více vzdálených ploch, (je to vidět jen z výšky, ne při stání letadla na zemi), se vůbec standartní texura povrchu nenatahuje, ale natáhne se jen nějaká jiná hodně jednoduchá. A navíc to funguje jen po velkých čtvercích. Ta jednoduchá textura je v defaultu odstínem vyladěná tak, že zhruba odpovídá standartní textuře povrchu (země, les, hory, voda...), jen na ní nejsou vidět žádné struktury. Takže pokud o tom nevíš a máš omezenou dohlednost, ani si toho nevšimneš. Mipmapping se spíš týká bližšího okolí letadla a neprojevuje se ve velkých čtvercích.
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ