Nepoužíváš nějaké jiné textury pro vodu? Plné textury se totiž vykreslují po čtvercích až při větším přiblížení a pokud má add-on textura jiný odstín, než defaultní, tak je přechod hodně patrný. Mě to dělalo třeba po instalaci upravených textru polí a lesů, které jsou sice daleko realističtější, ale odstínem nesedí k těm základním texturám, které se zobrazují ve větších vzdálenostech. Takže jsem lítal nad čtveratou ČR Stačilo tak 5000ft a už byly okraje vidět. Přitom s defaultními texturami jsem si do té doby tohoto jevu ani nevšiml, začal jsem po něm pátrat až potom. Teď když o tom vím, tak si toho všímám i s default. texturami. Ale MS má odstíny dobře vyladěné, takže je to vidět až ve vyšších FL a ani to skoro neruší. Zkoušel jsem všemožné nastavení, ale nenašel jsem nic, co by ovlivnilo vzdálenost, při které se už objeví plná textura. Jediná možnost je asi stáhnout dohlednost. Snad by mohla pomoct videokarta s větší pamětí, ale to vyzkoušt nemůžu  |
|