FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 4. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Fototextura Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Fototextura   15. 5. 2002 / 16:59Petr Bednář
Pročti si ještě jednou pořádně návod k SDK a návod na http://milospal.miesto.sk/ NumOfCellPerLine a NumOfLines jsou počty pixelů v horizontálním a vertikálním směru zdrojové bitmapy. CellXDim a CellYDim je úhlový rozměr jednoho pixelu zdrojové bitmapy. Výsledné textury jsou nařezané VŽDYCKY na 256x256. Větší bejt nemůžou a pokud vím, tak jiný LOD než 13 pro textury nefunguje.

Pokud chceš aby ti resampler vygeneroval např. 4 textury, připrav si zdrojovou texturu 513x513 pixelů, nastav správně levý horní roh a hodnoty CellDim:

CellXDimensionDeg = 0.000057220458984375
CellYDimensionDeg = 0.00004291534423828125

...a vygeneruje ti to 4 x texturu 256x256. Ten jeden pixel navíc je tam schválně, kvůli přesahu. A nikdy negeneruj menší plochu než 2x2 textury...
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ