|  | Re: Re: Re: Fototextura 15. 5. 2002 / 10:01 | Martin Dytrych |
|  | Metodou pokus a omyl jsem zjistil zajímavé věci - hlavně tedy že M$ zase něco nedomyslel
Nejprve: při použití LOD 13 (ale spíše jakéhokoliv LOD) jakoby resample vygeneruje 4x větší oblast než chci - nepůjde to zřejmě půjde obejít záměnou vygenerovaných souborů s texturami
Jenom se budu muset smířit s tím, že budu vždy dělat větší oblast (není problém).
Jinak - lze použít i jiné LOD než 13 , ale je potřeba si pohrát právě s těmi hodnotami NumOfCellsPerLine a NumOfLines.
Mě připadá, že tyto hodnoty mají vyjadřovat počet pixelů v oblasti definované pomocí souřadnic příslušného LOD. A to proto, že následující hodnoty (nevím teď přesně ten název) označují velikost buněk (asi pixelů) v oblasti vymezené velikostí LOD. Buňka se v řadě i ve sloupci vejde do oblasti 256krát - přesně. Takže při zadání hodnot 256 a 256 by měl resample vzít teoreticky celý obrázek (texturu) a vložit ji tak jak je - problém je v tom, že sice resample udělá tmf i jednu texturu - ta se ale nezobrazuje. Teprve při zadání hodnoty 515 (při této hodnotě se vygenerují 4 textury) vše jakoby proběhne správně - problém je v tom, že textury pokryjí 4x větší oblast, než chci. Ještě budu experimentovat s ostatními LOD, ale největší problém vidím právě ve správném zadání těch výše uvedených hodnot - při jiných hodnotách rozřezává resample texturu takovým způsobem, který vůbec nechápu  |
| |
 |  |  |  | Fototextura - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 14. 05. 02 v 08:18 |
|
|