FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 4. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Fototextura Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Fototextura   15. 5. 2002 / 10:01Martin Dytrych
Metodou pokus a omyl jsem zjistil zajímavé věci - hlavně tedy že M$ zase něco nedomyslel
Nejprve: při použití LOD 13 (ale spíše jakéhokoliv LOD) jakoby resample vygeneruje 4x větší oblast než chci - nepůjde to zřejmě půjde obejít záměnou vygenerovaných souborů s texturami
Jenom se budu muset smířit s tím, že budu vždy dělat větší oblast (není problém).
Jinak - lze použít i jiné LOD než 13 , ale je potřeba si pohrát právě s těmi hodnotami NumOfCellsPerLine a NumOfLines.
Mě připadá, že tyto hodnoty mají vyjadřovat počet pixelů v oblasti definované pomocí souřadnic příslušného LOD. A to proto, že následující hodnoty (nevím teď přesně ten název) označují velikost buněk (asi pixelů) v oblasti vymezené velikostí LOD. Buňka se v řadě i ve sloupci vejde do oblasti 256krát - přesně. Takže při zadání hodnot 256 a 256 by měl resample vzít teoreticky celý obrázek (texturu) a vložit ji tak jak je - problém je v tom, že sice resample udělá tmf i jednu texturu - ta se ale nezobrazuje. Teprve při zadání hodnoty 515 (při této hodnotě se vygenerují 4 textury) vše jakoby proběhne správně - problém je v tom, že textury pokryjí 4x větší oblast, než chci. Ještě budu experimentovat s ostatními LOD, ale největší problém vidím právě ve správném zadání těch výše uvedených hodnot - při jiných hodnotách rozřezává resample texturu takovým způsobem, který vůbec nechápu
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ