No, pokud letis na takoveto stredni trati, tak by te nemel rozhodit ani o neco vetsi vitr. Muj odhad je, ze si si vzal uz tak malo paliva. Cose tyce treba 737, tak ideal je, kdyz v destinaci sednes napoprve a mas neco kolem 4 tun paliva. V tom mas dostatecnou rezervu pro pripadny headwind na trati (bohuzel, kolikrat nemam cas pred letem studovat povetrnostni situaci), tak i na pripadne GAs a divert. U toho, kdo seda tak, ze mu napoprve zustanou 2 tuny, by bylo zajimave sledovat, co by delal, kdyby mel v destinaci jit 3x na GA, a potom jeste divertovat (coz se mi jednou pri zkousce stalo v Praze)
btw. do planovace paliva, kdyz nevim presnejsi udaj, zadavam standardne 20 knotu headwind a tim dostanes dalsi rezervu pro pripad, ze by blbe foukalo. Takhle se mi jeste nestalo, ze bych mel po Evrope v destinaci malo paliva kvuli headwindu. |
|