Práci TS fandů taky obdvuji, mají to vymazlené, ale nenapadá mě, kde by byli FSkaři byli nějak pozadu ? Ono když si vezmeš historii FS, tak se to rozběhlo jak má s první verzí, která byla revoluční v tom, že jí konečně nic podstatného nechybělo:
FS98 - první velký FS, měl pořádně propojený svět, přes 10000 letišť, nějaký trapný VC, a objevil se vrtulník
FS2000 - no pěkná omalovánka, na tehdejší počítače fakt náročná, vrtulník už začal připomínat vrtulník, i když stále si pamatuji, jak 2/3 všech pokusů o couvání skončily v nějaké divné rotaci, VC byl nahrazen 8 obrázky, které spíš doplňovaly 2D kokpit
FS2002 - náprava předchozí verze, skoro stejně náročný jako předchozí, první esteticky využitelný VC, nikoliv prakticky protože mu chybí možnost ovládání klikáním, první autogen, takže to vypadá pěkně a je tam i nějaká věžka.
FS2004 - ovládací VC, vylepšování předchozích funkcí, graficky poměrně na výši.
FSX - postup hlavně grafický, bohužel na úkor výkonu, a je tu obrovská novinka - země už není válec mezi 83 rovnoběžkami jen do výše 100000 stop ale země je kulatá... jinak technicky nic moc vylepšení, jen lepší MP a možnost sdílet kokpit...
Vzhledem k tomu, že všechno, co FSX přinesla, vlastně už komunita nějak obešla a vylepšila sama, tak FSX nemá moc úspěch, ale na verzích do F2000 nic pořádného stavět nešlo a FS2002 taky ještě trochu chybělo. |
|