Nuž neviem, pozrel som si najúspešnejšie hry a FSX ani FS2004 tam nebola. Ono možno ľudí v MS poteší, že sú na svete ešte milióny uživateľov FS2004 a státisíce užívateľov FSX, ale na ich ziskoch to nič nezmení.To že vy máte doma hru z roku 2003 - 2004 je pre MS výsledok zlého marketingu . A verím tomu, že po tom ako sa nenaplnili očakávania z predaja FSX ako nástupcu FS2004 si zrátali, že táto časť ich hráčskej základne nie je natoľko zaujímavá. Spomente si ako ste nadávali na FSX keď vyšlo a nechceli ho ani "vidieť". Ono už vidím každého majiteľa vyšperkovanej FS2004 prípadne FSX, kde má zakúpené addony za tisíce korún, ako okamžite kupuje FS11. Porovnajme si to s predajnosťou titulov Halo 3 (8.1 million) , Gears of War (5 million, may include PC version), veríte tomu, že FSX malo podobné predaje? Kto na FS-serii zarábal sú tvorcovia addonov. Bola šanca, že na jednu predanú kópiu FSX prípadne FS2004 sa im podarí predať 1-2 možno viac addonov. Ale pirátstvo aj toto redukuje. Rád by som vedel koľko z tých čo podpíšu petíciu má legal FS a plánuje kúpiť legal FSXI. Ak sa rozhodne MS urobiť simulátor do budúcna, bude určite cez LIVE! s postupným vyťahovaním peňazí z kapsy. |
|