Pokud uvažuješ dráhu v užívání, tak na LKPR je momentálně možnost použít 4 dráhy Fyzicky tam jsou 2 aktivní a jedna uzavřená, ale ty 2 se dají použít ze 2 stran, to je snad jasné A když si představím, že pro bulíky, ačka a větší mašiny se používá např. RWY 24 pro vzlety i přistání, tak pro ATRo může být výhodné startovat z dráhy 13 (např. na VOZ, nebo BODAL) a neplete se rychlejším érům do cesty a ATC nemusí podle mě čekat s povolením ke vzletu, popř. přistání na RWY 24 (popř. 06) tak dlouho) a naopak pro maličké éra, jako Cessny nebo co já vím, co za prskolety lítá na LKPR je výhodnější vítr třeba z dráhy 31, na vyčkávací místo to mají taky blíž a když to po vzletu hned otočí, tak dráhu 24/06 taky neblokujou na dlouho takže já bych s těma 3ma dáhama souhlasil, ikdyž je to jen moje doměnka |
|