Clovece ja koukam do predpisu a vidim tam:
"20 hodin VFR navigačních letů ve
funkci velícího pilota, zahrnujících navigační let
o celkové délce alespoň 540 km (300 NM), v jehož
průběhu musí být provedena přistání s úplným
zastavením na dvou letištích jiných než letiště odletu; a"
Navigacni let = prelet? Nevim jestli drive to bylo v jaru definovane jako 20 hodin na preletu (jak pises ty ve svem prispevku), ale ja to tady vidim jinak. Kdyz mas pres limit tak nema cenu se hadat, ale jinak bych se tim asi ohanel. Navic do tech 20 hod se ti pocita i 300 majlovy navigacni (coz je dejme tomu tak tri hodinky pokud to litas na ty cessne nebo o neco malo min v ak na 142).
Co je dalsi novinka - ten dlouhy navigacni NEMUSI byt z A do A (ale musi samozrejme byt v jeden den, to plati porad). Tzn. kdyz v lete svezes mladou do Italie nebo do Chorvatska se vykoupat, tak si to muzes pocitat jako tohle navigacni (pozor na ta dve plna pristani, jedno bys pravdepodobne stejne delal kvuli palivu, druhy by sis musel napsat). |
|