Je to jak říká Orlík, piš si každý úsek do nového řádku a letiště vzletu musí být rozdílné od letiště přistání a nech si to potvrdit, zejména u toho "dlouhého" letu. S tímhle pak měli problémi hlavně vojáci, když šli do civilu a žádali CPL/ATPL, protože na navigačních a "přeletech" toho nalítali spousta, ale jak mi říkal jeden kolega, kvůli šetření pneumatik a cyklů obecně udělali po trati někdě sestup, ale s průletem nad dráhou, nesedali, a ÚCL to neuznal jako přelet, protože letiště vzletu bylo v zápisníku totožné s letištěm přistání a počet přistání jedna. Upřímně řečeno, podle mé selské úvahy je to blbost, udělat někde s MiG-21 průlet považuju za rovnocenné s přistáním, kterých dotyčný stejně někde naseká ažaž.
Stejně tak ÚCL s občas zpochybňuje zejména ty "dlouhé" přelety, jednak kvůli délkám (celkové i jednotlivých ramen), jednak kvůli dokladování, proto si to radši pořádně naplánuj a dopředu si zajisti, že na těch letištích bude někdo, kdo ti to orazí a případně dosvědčí |
|