FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 15. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ground vs autogen. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Ground vs autogen.   24. 3. 2004 / 14:17
palander
Bohuzial pouzit cislo 253 alebo 254 asi nepojde lebo takto definovana textura asi musi mat presne definovane suradnice ulozenia (LandClass) v nazve a to by obnasalo nadefinovat tu istu texturu pre kazde mesto zvlast. To by neskutocne zväčšilo objem dat pre jednotlive Cell scenery. Takto sa jedna len o jednu resp.4 texturky o velkosti 256x256 px v DXT1, ktore by boli identicke pre vsetky mesta bez ohladu na ich polohu. Nevies co znamenaju tie cisla v *.asm subore (v temp grounde) skoro na konci kde sa definuju textury. Neviem presne ale asi takto (1,0,0,4) alebo tak nejak
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ