No prave. Vsetko co pises som urobil. Textura ako taka beha OK len ten autogen. Neviem ci si uplne spravne pochopil s groundom. Pri definovani textury som nevyberal texturu z horneho okna kde mas aj default textury (tie si taha z terrain.cfg) ale polozku nizsie kde zadavas priamo path k danej texture a je tam 6 okienok. Ked som samozrejme pracoval ortofotomapou a ako vypln pre VPT polygon dal som v hornom okne custom texture, textura s spravnim pozicnym cislom sa korektne natiahla z world/texture. Tam mi fungoval aj autogen. Preto som vychadzal z toho ze by to malo fungovat rovnako. Ale niekde je zrada . Preto som mal podozrenie na tu koncovku alebo nato stvorcislie v *.asm subore.
Ak budes mat trochu casu pozries sa mi na to. Texturu aj cell kde som ich pouzil mam na webe.
Textura: http://www.palander.szm.sk/city.rar
Cell: http://www.palander.szm.sk/sr_cell422_118.rar
Dakujem