FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 16. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ground vs autogen. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Ground vs autogen.   24. 3. 2004 / 09:42
palander
No prave. Vsetko co pises som urobil. Textura ako taka beha OK len ten autogen. Neviem ci si uplne spravne pochopil s groundom. Pri definovani textury som nevyberal texturu z horneho okna kde mas aj default textury (tie si taha z terrain.cfg) ale polozku nizsie kde zadavas priamo path k danej texture a je tam 6 okienok. Ked som samozrejme pracoval ortofotomapou a ako vypln pre VPT polygon dal som v hornom okne custom texture, textura s spravnim pozicnym cislom sa korektne natiahla z world/texture. Tam mi fungoval aj autogen. Preto som vychadzal z toho ze by to malo fungovat rovnako. Ale niekde je zrada . Preto som mal podozrenie na tu koncovku alebo nato stvorcislie v *.asm subore.
Ak budes mat trochu casu pozries sa mi na to. Texturu aj cell kde som ich pouzil mam na webe.
Textura: http://www.palander.szm.sk/city.rar
Cell: http://www.palander.szm.sk/sr_cell422_118.rar
Dakujem
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ