| ![](img/nic.gif) | problem pri importe do FSX 11. 11. 2008 / 19:46 | |
| ![](img/nic.gif) | Ja to zkousel pres plugin v 3DCanvasu a ten vytvori jak X soubor, MDL soubor a CONFIG soubor. Cili k samotne konverzi do MDL nereknu nic pac o tom nic nevim.
Ale povim co dal.
Spustim LibraryCreatorXML ( http://www.fsdeveloper.com/forum/fsdevdownloads.php
), jednorazove nastavim v moznostech cestu k BGLCOMP.
Dam NewLibrary (mesto.xml) a nasledne pridam svuj MDL soubor/soubory (treba zamek, rozhledna nejakeho mesta atd).
Dam SaveLibrary abych si to mohl do budoucna menit a pak dam (stale v LibraryCreatoruXML) CompileLibrary. Zadam nazev vysledneho BGL, ktery obsahuje moje objekty, rekneme mesto.bgl.
Ted zalozim XML soubor s nasledujicim obsahem (vetsi/mensi nahrazeno za []), jmenovat se asi muze jmenovat jakkoli, rekneme mesto_placement.xml:
[FSData version="9.0"
xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"
xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd"]
[SceneryObject lat="52 27.52" lon="5 31.30"
alt="0M" pitch="0.0" bank="0.0"
heading="317.6" altitudeIsAgl="TRUE"
imageComplexity="SPARSE"]
[LibraryObject name="{879C35D2-5698-4CA9-9EBA-8D7CAA717495}"
scale="1.0"/]
[/SceneryObject]
[/FSData]
Hodnota v LibraryObject, tj 879C35D2-5698-4CA9-9EBA-8D7CAA717495, je unikatni hodnota prectena z config souboru toho konkretniho objektu (zamek.config).
Hodnoty LAT a LON je pozice toho objektu zjistene bud ve FS anebo v realu (s naslednou kontrolou ve fs). Soubor muze obsahovat vice elementu SceneryObject (zamek, kostel, rozhledna).
Spustim bglcomp mesto_placement.xml a tim vznikne druhe BGL a to mesto_placement.bgl.
V adresari AddonScenery zalozim MOJE_MESTA a v nem podadresar SCENERY a tam nakopiruji obe BGL tj mesto.bgl a mesto_placement.bgl, ve FSX pak pridam pres Settings, Scenery, AddAdrea a happy flying.
|
| |
|