Z EGKK je většina odletů limitovaná nízkou výškou počátečního stoupání (3000 - 6000ft podle SIDu) z důvodu blízkousti Heathrow - Gatwick odlety jsou směrovány pod Heathrow traffic. V praxi dá řídící pak většinou radar heading a stoupání výš poměrně brzo, pokud je ale velký provoz, tak je to celkem otrava - ty výšky jsou hodně nízko, je to problém z hlediska komfortu cestujících (časté vyrovnání ve výšce a velké změny výkonu motorů), spotřeby, občas i bezpečnosti (low level alt cap při nízké hmotnosti). Ale tak je to holt na letištích s velkým provozem, zase je aspoň co letět růčo 
Pokud jde o to jak to letět - pokud nemáš řídícího tak postupně podle SIDu a to zajistí to co nastavíš v FMC (i pokud máš vyšší výšku na panelu AP), pokud ano, tak podle něj - podle typu letadla se pak tyhle natvrdo nastavené výšky (tzv. altitude constraints) většinou v FMC vymažou, předejde se pak ostudě z vyrovnání v nějaké nižší hladině než dal ATC (stává se pochopitelně i v reálu, jsme přece jen lidi Na panelu AP pak nastavuješ vždy jen to co ti povoluje SID nebo ATC, pokud je.
Jinak EGKK má primární 08R/26L, sekundární 08L/26R |
|