FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
EGLL dráha pro přistání - info Jeden příspěvek | Celý strom
EGLL dráha pro přistání - info   9. 11. 2008 / 13:54
Rychlokvaška
Z EGKK je většina odletů limitovaná nízkou výškou počátečního stoupání (3000 - 6000ft podle SIDu) z důvodu blízkousti Heathrow - Gatwick odlety jsou směrovány pod Heathrow traffic. V praxi dá řídící pak většinou radar heading a stoupání výš poměrně brzo, pokud je ale velký provoz, tak je to celkem otrava - ty výšky jsou hodně nízko, je to problém z hlediska komfortu cestujících (časté vyrovnání ve výšce a velké změny výkonu motorů), spotřeby, občas i bezpečnosti (low level alt cap při nízké hmotnosti). Ale tak je to holt na letištích s velkým provozem, zase je aspoň co letět růčo

Pokud jde o to jak to letět - pokud nemáš řídícího tak postupně podle SIDu a to zajistí to co nastavíš v FMC (i pokud máš vyšší výšku na panelu AP), pokud ano, tak podle něj - podle typu letadla se pak tyhle natvrdo nastavené výšky (tzv. altitude constraints) většinou v FMC vymažou, předejde se pak ostudě z vyrovnání v nějaké nižší hladině než dal ATC (stává se pochopitelně i v reálu, jsme přece jen lidi Na panelu AP pak nastavuješ vždy jen to co ti povoluje SID nebo ATC, pokud je.

Jinak EGKK má primární 08R/26L, sekundární 08L/26R
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ