|  | LKPR - 2 dotazy 15. 3. 2004 / 22:21 | Víťa |
|  | MS FS 2002 PRO
- jedná se o část ČSAV checkride ("nastoupejte do výšky 5000 ft, pravou zatáčkou naleťte radiál 078° VOR NER...) Vztahuje se TP v AIPu "instrument APP chart ILS RWY 24" jen k missed approach nebo i k odletu? V AIPech SID jsem cestu k VOR NER nenašel.
1) jsem na RWY 24 a mám namířeno k VOR NER. V AIPu je TP 4.0 DME PR a 3.4 DME OKL. Kdyz si na radiích naladím DME PR (109.10), tak po odletu z RWY mi cca. po 1.5 NM a ve výšce 2200 ft zhasne DME a nevím pak kdy začít točit. Lítám B 737-400 a při T/O stoupám 2800 - 3000 ft/min. Napadlo mě při T/O používat režim GPS s DME OKL a pak to šlo.
2) jsem na RWY 24 a nemůžu naladit VOR OKL (112.60) - RMI neukazuje.
PROSÍM PORAĎTE. |
| |
|