|  | Re: LKPR - 2 dotazy 15. 3. 2004 / 23:37 | |
|  | TP by mělo platit snad jen pro missed... .-? (ostatně co to je skratka TP..??) k departure bys mel pouzit klasicky SID a zřejmě části z HDO či HOLAN sidu....?? No prostě to odlep a po provedení climb cheeklistu to natoč .-)
Na RWY24 mi RMIčko ukazuje k OKL 0,1nm.... co po vzletu..? nenaskočí to..? občas to vzhledem k typu šíření vln dělá.. (obzvlášť ndbéčka..)
Takže pokud trváš na odletu přez ono "TP" tak si do NAV1 nalad 108,6 NER a do NAV2 112,6 OKL a na RMI ti musi ukazovat DME2 1,2 (OKL) dole musiš mit samo VOR a to když ne na zemi tak po airbornu zcela jistě..... takze pak trefit 3.4 k OKL nejni snad už problém.... a radiálu na NER naletíš už taky v poho....
Jinak vzal sem z hecu ATRko a pri 1000ft stoupání sem v pohode mel 4nm s PR na výšce cca 3300ft.... PR vypadlo vsak i pri druhém pokusu mezi 2 a 2,6nm....??? proč pak asi.....??
|
|
| |
|