| | | Pre autorov VFR ČR a SK 9. 3. 2004 / 09:33 | |
| | Toto su prve sreens z noveho spôsobu vytvarania miest pomocou Groundu a potrebujem vediet aky nazor na to maju hlavne tvorcovia VFR. O postupe som pisal vcera ale mozem to zopakovat. Velke mesta sa skladaju zo 4 zakladnych casti a knim som vytvoril z ortofotomap prislusne textury:
-rodinne domy
-historicka cast
-sidlisko
-priemyselna zona
Ak pozname (aspon priblizne) kde sa dana cast mesta nachadza, tak ju v Grounde ohranicime podla podlozenej mapy (idealne je ked deliacu liniu medzi polygonmi tvoria ulice). Pri kresleni polygonov je dobre si to trochu priblizit a vytvorit medzi nimi co najmensiu medzeru. Textury nenahradzaju default-ne textury aby sa nemuseli prepracovavat uz hotove Cells. Tento sposob moze celkom dobre nahradit chybajucu ortofotomapu. Je to trochu narocnejsie na pracnost a preto by som rad poznal vas nazor. Ak by sme nasli spolocne riesenie mohol by ho P.Šulc doplnit do svojho vynikajuceho tutorialu aby bola zachovana naveznost jednotlivych Cells.
PS: na screenoch su rozoznatelne vsetky 4 textury |
|
| |
|
| | | Re: Pre autorov VFR ČR a SK 9. 3. 2004 / 09:35 | |
| | |
| |
|
| | | Re: Pre autorov VFR ČR a SK 9. 3. 2004 / 09:36 | |
| | |
| |
|
| | | | Re: Re: Pre autorov VFR ČR a SK 9. 3. 2004 / 16:30 | |
| | Mas pochvalu pred nastupenou jednotkou, ale....
Podla mna ked ma niekto ortomapu, tak da do FS ortomapu a nebude ju predsa pracne oklikavat. Iny pripad by bolo, keby ortomapa bola ciernobiela a ak nie je ina, tak potom sa oplati Tvoja metoda.
Co sa tyka vseobecneho postupu:
Sirka ciest nezodpoveda skutocnym sirkam.
Dialnice maju byt podla tutorialu siroke 64. NESUHLASIM, idealna sirka dialnice je cca 32, pretoze mam polozenu v FSke ortomapu bratislavy, kde je velky kus dialnice, takze viem porovnavat. Ostatne cesty by mohli byt v pohode.
Viem, ze cim sirsia je cesta, tak je dobre roroznatelna aj z vysky, ale s realitou to potom nema nic spolocne
|
| |
|
|