FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 21. 9. 2024, svátek má Matouš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pre autorov VFR ČR a SK Jeden příspěvek | Celý strom
Pre autorov VFR ČR a SK   9. 3. 2004 / 09:33
palander
Toto su prve sreens z noveho spôsobu vytvarania miest pomocou Groundu a potrebujem vediet aky nazor na to maju hlavne tvorcovia VFR. O postupe som pisal vcera ale mozem to zopakovat. Velke mesta sa skladaju zo 4 zakladnych casti a knim som vytvoril z ortofotomap prislusne textury:
-rodinne domy
-historicka cast
-sidlisko
-priemyselna zona
Ak pozname (aspon priblizne) kde sa dana cast mesta nachadza, tak ju v Grounde ohranicime podla podlozenej mapy (idealne je ked deliacu liniu medzi polygonmi tvoria ulice). Pri kresleni polygonov je dobre si to trochu priblizit a vytvorit medzi nimi co najmensiu medzeru. Textury nenahradzaju default-ne textury aby sa nemuseli prepracovavat uz hotove Cells. Tento sposob moze celkom dobre nahradit chybajucu ortofotomapu. Je to trochu narocnejsie na pracnost a preto by som rad poznal vas nazor. Ak by sme nasli spolocne riesenie mohol by ho P.Šulc doplnit do svojho vynikajuceho tutorialu aby bola zachovana naveznost jednotlivych Cells.
PS: na screenoch su rozoznatelne vsetky 4 textury
img_forumn/r25399_1.jpg (500x349)
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ