Sorry, ale udržet přistávání v ruce a při tom štelovat tah motorů (a je úplně jedno, jestli je 1 nebo 4, protože hýbeš se všemi současně), je asi tou nejzákladnější dovedností, co musí pilot zvládnout Předpokládal jsem, že kdo se vrhne na virtuální sítě, nasadí si tím laťku sám ještě výš a bude se snažit co nejvíc přiblížit k realitě. Nemluvě o tom, že i v reálu si toto vše dělá sám ten pilot, co momentálně řídí. Druhý mu pouze vysouvá klapky a podvozek a komunikuje s ATC, ale myslím, že stiskutí tlačítka tě až tak nerozptýlí. Ostatně není nic jednoduššího, než si nechat zapnutý A/T, který bude motory štelovat za tebe a vypnout ho až blíž k letišti. Pokud máš problém letadlo nerozflákat, tak je to nejspíš proto, žes to moc brzo vzdal a nedal sis šanci to perfektně zvládnout. Ale ona to je opravdu jen otázka tréninku. Vím jak to bylo u mě, nejdřív to celkem dlouho nešlo a vypadalo to, že se to nelepší. A potom najednou zlom, až jsem si začal říkat, jak jsem s tím vůbec mohl mít problémy a začal jsem si to úmyslně znepřijemňovat počasím  |
|