Ondro,mnohé už ti napověděli přispěvatelé přede mnou já jen doplním několik fíglů
1. Odletové a příletové je potřeba zvláště pro virtuální létání na siti kontrolovat podle mapy pro dané letiště.V AIRAC procedůrách jsou někdy chyby.Zvláště pro WILCO nevyužívají například body PR24H , PR24I, PR24J pro přiblížení k rwy 24 na LKPR.Tyto body naštěstí databáze zná a tak je dobré proceduru v CDMU hezky doeditovat ručně.
2. Letovou trasu je potřebné " uhladit " způsobem : body, které jsou od sebe vzdálené méně jak 10 NM ( netýká se to procedur ! ) protřídit a nechat tam jen ten nad kterým má letadlo změnit směr výrazněji.
3. Odletovou a příletovou proceduru ( pokud neřekne řídící jinak ) je dobré letět v režimu ručního ovládání rychlosti a tuto rychlost udržovat do 200.Když si však "honěný" k vyšší rychlosti,tak je dobré ten kus trati neletět v režimu NAV,ale hezky točit "růčo".Za několik letů se s letadlem velmi dobře zžiješ a sám odhadneš,kdy začít točit,aby si letěl jako z partesu Potom pro další pokračování letu podle NAV je dobré použít volbu DIR v CDMU,aby letadlo nereptalo,že neví kde je,nebo nezačalo točit zpátky k nějakému bodu,který si podle jeho navigace minul. |
|