Můj osobní názor je, že by to mohl být problém špatně zadaných údajů pro FMS. Pokud totiž zadáš údaje na stránce PERF INIT, tak letadlo počítá v zatáčkách s jinou hmotností letadla (u toho, co píšeš je letadlo ve skutečnosti mnohem těžší, než si to letadlo myslí) a tím pádem se snaží točit později, než by točilo při zadání vyšší hmotnosti. Opačně to bude, když zadáš vyšší hmotnost, než ve skutečnosti bude... to se bude to éro plácat tak, že chvíli poletí pěkně tu zatáčku, ale přetočí ji, srovná se a zase začne točit a taky to bue takové rozházené.
Toto přibližně platí u B735 od Wilca, takže nevím, jestli to bude stejné i u Aček, ale obecně bych to předpokládal, protože to budou výpočty na stejném principu a FMS tam až tak odlišná asi nebude Jen nevím, jestli na to má vliv jen toto, nebo i jiné věci... reální létavci by se snad mohli ozvat, jak to vlastně je, ať se můžem zase přiučit
Zkus se kdyžtak podívat, kolik paliva a paxů jsi do toho nacpal a jak to máš vlastně těžké (já třeba musím před každým letem upravovat palivo - jednak jiná trať, ale především mám překročenou MTOW, protože mám moc nákladu a plné všechny nádrže, což jaxi nejde ). Zkus a uvidíš |
|