Neni to jen o lidech kteri se znaji. Je tu spousta lidi, kteri se neznaji a taky maji dotazy k veci. Ale pak je tu taky odvracena strana mince, ktera klade naprosto nesmyslne dotazy. Ja bych spise lidi tady na foru rozdelil na to, kterym FSka pomohla neceho dosahnout, berou to vazne a pak lidi, co to maji jen jako hru a vubec je nezajima, ze maji v ATR panel bulika, ze po vzletu zapnou autopilota, vypnou ho tesne nad zemi atd. Ono litani o tom jenom neni a ohanet se tu tim, ze Z43 me neberou je docela napovazenou, nebo v realu taky prijdu do letecke skoly a reknu jim, ze se chci naucit letat, ale ty male mrchy me neberou, tak bych nejradeji zacal rovnou na buliku? Prave to letani s malymi mrchami ma neco do sebe, kdy se clovek nemuze spolehnout na autopilota, musi letet vse na ruku, srovnavat kde je a spousta dalsich veci. Ale chapu, ze pro nekoho je to prilis a nema cas, chut, ci cokoliv jineho se s timto babrat a je to jen jeho vec, ale cpat panely z jinych letadel do toho s kterym zrovna litam a ohanet se tim, ze jsem zvyklej je dle meho lenost nejvyssi. Argumentovat tim, ze clovek je zvyklej na pristroje moc neobstoji, protoze clovek co lita by mel mit zaklady pristroju a vsechna letadla maji pristorje podobne. Jenom jedno ho ma digitalni, druhe normalni budik, treti vetsi, ctvrte mensi, ale porad ty pristroje jsou jedny a ty same!!! |
|