No jednoduchy uplne ne. Clovek vi co ma delat, ale nema pro to dost dobrej odhad tak aby to bylo nad jednim bodem. Nicmene se mi darilo drzet se zhruba na miste velikosti toho bilyho ctverce heliportu. S Blanikem se to srovnat neda jak jsem psal prve - u letadel mas tu krasnou vlastnost ze citis silu v rizeni, u mixeru nic, to je jako kdyby sis vzal ted varecku z kuchyne a sel s ni kvedlat na zidli u pocitace. Takze si myslim ze letadlo je jednodussi z toho pohledu, ze potrebnou vychylku citis uz jen tim odporem, ve vrtulniku to tak nejak baj vocko milimetrove nastavis a koukas co to udela (potlacim mirne knipl, ma to tendenci zrychlovat - tvorit dopredny pohyb, zaroven klesat, tocit se trochu kolem jedne nohy, na to musis hned reagovat, pritahnout, davat bacha na "kridylka ", pritahnout i nepatrne kolektiv, rovnat to nohama, davat si pozor na bocni pohyb, to vsechno jen takovy nepatrny ale koordinovany vychylky, pouzivas neustale obe ruce kazdou v jiny ose a zaroven do toho nohy).
V neposledni rade si myslim ze to je mozna trosku vylitanosti, kdyby se tam posadil nekdo kdo v zivote neletel a o litani se nezajima (nema ani paru o nejaky aerodynamice) tak by to vypadalo jinak... |
|