Presne tak jak to pises - principialne je to podobne. Tim ze jsem si driv sem tam v FS poletoval s vrtulnikama jsem zjistil jak se to ovlada, co delat kdyz chci stoupat, klesat, zatacet atd., takze pak ti staci jen postupne dostavat ten odhad jak moc velke vychylky delat. Viz. tedy Masakuv prispevek http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=241654&lan=0
A samozrejme plati i to co psal Vita tady (hlavne o te citlivosti rizeni a schopnosti reagovat na milimetrove vychylky) http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=241666&lan=0 - stejne mam ale nazor, ze k zminovanemu pristani po hodinovem letu by se dostal jen clovek, ktery ma styl letani perfektne namakany z FS a obecne se zajima o vrtulniky. To znamena ze vi co se presne jako packou udela a chybi mu jen odhad oprav, rychlosti a vysky. Pak verim tomu, ze po nejake ne moc dlouhe dobe by dostal na zem vrtulnik tak aby z toho vylez nerozdelen na vice casti. |
|