FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: 1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky......   29. 1. 2004 / 20:30
Vláďa Stoje
Ahoj,

pokud s řešením vysloveně nespěcháte, i sám autor programu chptconv Edgar Knobloch v readme vyjadřuje naději, že jde o přechodné experimentální stádium před tím, než bude generování linií v podobném duchu přímo v programech jako Ground2k, CoastLineMaker nebo AutoAsm. Kdyby se čekání na nové verze těchto programů protáhlo, máme tu ale už teď určitou možnost. Moje dosavadní (velmi malé!!!) zkušenosti:

1) zdrojový soubor .asm:
- Ground2k ukládá vrstvu s VTP2 liniemi do vlastního formátu *.lwm a zdrojový soubor pro překladač bglc je vytvářen jenom jako temporary Ground2K$_line.asm (nebo tak nějak), který je přepisován při další práci na jiné ploše stejnojmenným souborem s jiným obsahem, takže pro eventuální archivování a například možnost použití jako zdrojového souboru pro chptconv je potřeba ho nahrát jinam nebo přejmenovat. Další možnost je vytvořit zdrojový soubor z hotového liniového *_9.bgl souboru pomocí programu LWMViewer, použít výstupy z jiných programů (AutoAsm, CoastLineMaker) atd.

2) při prvním běhu programu chptconv je vytvořena upravená verze zdrojového souboru s dodatkem _CP (Child Points) a základ informačního souboru chptconv.ini potřebného pro druhý běh, při kterém už je vytvořen bgl soubor. Příklad ini souboru:

[childpointconv]
inputfile=c:\child\414-114SW_9-CP.asm
outputfile=
layerids=32
bglcpath=c:\child\bglc.exe
bgl_outputfile=c:\child\414-114SW_9-CP.bgl
compile_bgl=1
hookmode=3
hookdistance=3
g2kflag=1
debug=2

Cesty se asi musí vyplňovat celé. Do layerids lze vyjmenovat víc hodnot, všechny vrstvy s liniemi, které mají být zpracovány, např. layerids=5,6,7,4 . Hookmode: 0- bez háčků na koncích, 1 - háček je vytvořen na začátku, 2 - na konci, 3 - na začátku i na konci, což je asi normální varianta. Hookdistance - velikost vytvářeného koncového háčku v jednotkách pixelů LOD13 (tj. u nás asi 4,2 x 4,8 m, hodnota 3 tedy představuje zhruba 12 x 15 m - E. Knobloch doporučuje, ale lze změnit).
G2kflag, hook2dist - ve výstupu z nynější verze Ground2k jsou už na koncích blízko sebe opakovány body linie s potřebnými změnami tloušťky, aby se zabránilo dlouhému vykliňování linie a nedokonalému vzájemnému navazování více linií. Tyhle body ale nějak komplikují generování childpointů, proto je dána možnost je eliminovat. Pokud je bod (nejvýš čtvrtý od konce) ke konci blíž jak Hook2dist (default je asi 3?), bude v případě zapnutí g2kflag na 1 v novém zdrojovém souboru vynechán. Pokud je program chptconv spuštěn s parametry, ty mají mít přednost nad hodnotami zapsanými v ini souboru (nezkoušel jsem). Ale třeba už zítra bude na avsimu nový Ground2k...

Vláďa Stoje
 
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Petr Šulc Zobrazit celý strom24. 01. 04 v 20:49
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Vláďa Stoje Zobrazit celý strom24. 01. 04 v 21:33
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Petr Šulc Zobrazit celý strom24. 01. 04 v 21:54
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Vláďa Stoje Zobrazit celý strom24. 01. 04 v 22:12
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Petr Šulc Zobrazit celý strom24. 01. 04 v 21:58
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Charlie Zobrazit celý strom25. 01. 04 v 10:10
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom25. 01. 04 v 13:22
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Petr Šulc Zobrazit celý strom25. 01. 04 v 14:11
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Cesmina Zobrazit celý strom26. 01. 04 v 09:12
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Vláďa Stoje Zobrazit celý strom26. 01. 04 v 21:38
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Zdeněk Zobrazit celý strom26. 01. 04 v 21:49
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Petr Šulc Zobrazit celý strom26. 01. 04 v 22:39
Dotaz pro vývojáře a další odborníky.............. - Petr Šulc Zobrazit celý strom27. 01. 04 v 15:30
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - ing.pavel.svoboda Zobrazit celý strom27. 01. 04 v 23:46
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - Petr Šulc Zobrazit celý strom28. 01. 04 v 00:01
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - ing.pavel.svoboda Zobrazit celý strom28. 01. 04 v 00:48
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - Vláďa Stoje Zobrazit celý strom28. 01. 04 v 18:31
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - Petr Šulc Zobrazit celý strom28. 01. 04 v 20:06
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - Vláďa Stoje Zobrazit celý strom28. 01. 04 v 20:56
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - Vláďa Stoje Zobrazit celý strom29. 01. 04 v 20:30
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - Petr Šulc Zobrazit celý strom29. 01. 04 v 20:58
1 Poloodpověď a 2 Dotazy pro vývojáře a další odborníky...... - Petr Šulc Zobrazit celý strom29. 01. 04 v 23:16
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ