FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IVAO FP Jeden příspěvek | Celý strom
IVAO FP - Okruhy, Touch and Go   14. 6. 2008 / 11:31
Mike2811
VFR a IFR není o velikosti letadla, jde pouze o to, že při VFR musíš mít za letu vizuální kontakt se zemí a potom máš různá omezení, kdy se nesmíš přiblížit k mrakům, tedy fakticky vzato za VFR můžeš letět teoreticky kdekoliv a s čímkoliv, já jsem si jednou ze srandy dělal VFR okruhy s B747. Ovšem prakticky co se tu probíralo, tak letecké společnosti většinou mívají všechny lety podané jako IFR, tedy třeba i nacvičování visuálního přiblížení někde v horní dolní.
IFR nemá omezení pro let v mracích, protože tam mu rozestupy od ostatních letadel hlídá řídící a pilot má povinnost znát svou pozici, ne podle toho, že kouká z okna, ale že kouká na přístroje.
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ