|  | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 11:31 | |
|  | VFR a IFR není o velikosti letadla, jde pouze o to, že při VFR musíš mít za letu vizuální kontakt se zemí a potom máš různá omezení, kdy se nesmíš přiblížit k mrakům, tedy fakticky vzato za VFR můžeš letět teoreticky kdekoliv a s čímkoliv, já jsem si jednou ze srandy dělal VFR okruhy s B747. Ovšem prakticky co se tu probíralo, tak letecké společnosti většinou mívají všechny lety podané jako IFR, tedy třeba i nacvičování visuálního přiblížení někde v horní dolní.
IFR nemá omezení pro let v mracích, protože tam mu rozestupy od ostatních letadel hlídá řídící a pilot má povinnost znát svou pozici, ne podle toho, že kouká z okna, ale že kouká na přístroje. |
| |
 | IVAO FP - David Šollar  | 14. 06. 08 v 10:47 |
|
|