| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO FP 14. 6. 2008 / 10:47 | |
| ![](img/nic.gif) | ahoj ... když chci cvičit okruhy tak mám zadat do letového planu třeba z lktb do lktb ?
|
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 10:58 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 11:16 | |
| ![](img/nic.gif) | a chci se ještě zeptat jelikož na ivao začínám jestli si mohu někdy zalétat VFR i s větším érem třeba včera na LKKU byl někdo z bohemky s vetším érem jako VFR a řídící to normálně akceptoval i když šlo o omyl ... ??? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 11:26 | |
| ![](img/nic.gif) | Pokud chceš větší éro třeba Boeing tak normálně jsi dej do let. planu IFR a výšku jakou chceš letět. doporučuju tak 5000ft. Já pokud lítám okruhy tak jsi třeba vemu 800 bulíka a lítam ILS přiblížení a máš to to samý třeba jako VFR.![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 12:17 | |
| ![](img/nic.gif) | POZOR!! Sestupy se nelítají jako VFR ale IFR. V letovém plánu se to píše do ROUTE i OTHER INFORMATION. Myslím že to nejdeš v L-4444 |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO FP - Okruhy, Touch and Go 14. 6. 2008 / 11:31 | |
| ![](img/nic.gif) | VFR a IFR není o velikosti letadla, jde pouze o to, že při VFR musíš mít za letu vizuální kontakt se zemí a potom máš různá omezení, kdy se nesmíš přiblížit k mrakům, tedy fakticky vzato za VFR můžeš letět teoreticky kdekoliv a s čímkoliv, já jsem si jednou ze srandy dělal VFR okruhy s B747. Ovšem prakticky co se tu probíralo, tak letecké společnosti většinou mívají všechny lety podané jako IFR, tedy třeba i nacvičování visuálního přiblížení někde v horní dolní.
IFR nemá omezení pro let v mracích, protože tam mu rozestupy od ostatních letadel hlídá řídící a pilot má povinnost znát svou pozici, ne podle toho, že kouká z okna, ale že kouká na přístroje. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO FP 14. 6. 2008 / 12:58 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj, na tohle používej za 1. Trénink sekci na cz.ivao.aero a za 2. Fórum CZ divize, od toho taky je. Hodně úspěchů. |
| |
|
|