| | "speed disconnect" na finale v ILS, PMDG 737 (ALT ACQ) 14. 6. 2008 / 07:43 | |
| | ALT ARM je něco trochu jinýho, 737 to třeba nemá, zatímco ATR a některá další letadlo jo - signalizuje to, že AP je připraven výšku automaticky zachytit. ALT ACQ/ALT */ALT CAPTURE znamená, že zachycování již probíhá. U starších letadel, tuším, že konkrétně u původní DC-9, se musela dokonce výška armovat zvlášť, manuálně, jinak autopilot přednastavenou výšku prosvištěl.
Třeba u ATR, kde jsem se s ALT ARM setkal, to fungovalo tak, že se to objevilo vždycky, když se změnilo nastavení výšky na AFCS nebo ADU nebo jak se tomu říkalo. Na simu občas dali instruktoři závadu, že k ALT ARM nedošlo, a čekali, zda si toho posádka všimne, nebo nastaveno výšku proletí. |
| |
|