ahoj,
omluvam se, na landclass ani na Ground2k jsem si v posledni dobe neudelal moc casu, tak jsem mozna vedle. Pokud si myslim spravne, hodnoty landclassu v rozich jednoho kvadrantu LOD13 urcuji, ktere 4 kategorie generickych textur se v danem kvadrantu budou od rohu michat. Kdyz se v nekterem bodu pouzije 254, zustanou hned ctyry okolni LOD13 kvadranty v landclassove scenerii pruhledne a je tam videt landclass z jine (nizsi?) scenerie. Kdyz je v nejakem bodu pouzita hodnota pro user foto textury 252 nebo 253 (pro promenlive sezony a den/noc nebo konstantni), hned ve ctyrech okolnich kvadrantech budou znazorneny uzivatelske textury, pokud existuji. Vubec mi neni jasne, jake presne zakonitosti funguji u standardnich landclassovych textur. Kdyz se podivame TmfViewerem na default landclass Fs2004/Scenery/Base/Scenery/worldlc.bgl (ukazka http://www.volny.cz/stoje/scen/landclass_01.gif ), ukazujou se pod kurzorem hodnoty landclassu pouzite pro dane misto. Promenlivost textury definovane timhle cislem ale neni jenom sezonni a denni, ale je ovlivnovana napriklad i zmenami reliefu, kdyz se nekde dodefinuje strmejsi svah, pouzije se jina textura, nejdriv les, pri strmejsim svahu neco jako skala a mozna ze existujou jeste dalsi zavislosti. Je tohle vubec nekde presne popsane? Neporusi se pomerne dumyslna souhra default generickych textur, kdyz se do toho zacnou delat zasahy?
Vlada Stoje |
|