FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 1. 1. 2025, Nový rok Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nova textura pre obilne pole (BETA) Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nova textura pre obilne pole (BETA)   20. 1. 2004 / 17:43
palander
Skutocne existuje taketo riesenie. Tu by som poprosil priamo tvorcov VFR scenerii ktory pracu v Grounde2k4 o prakticku skusenost z pouzitim tejto Custom texture (typujem 252 alebo 253?). V Grounde som pri nastavovani LC nenasiel moznost zadat cestu k tejto texture. Mam dojem ze informaciu o vzhlade textury pre LC si Ground taha priamo z FS (terrain.cfg). To by obnasalo zasah aj do tohto suboru. Priznam sa chvilku som experimentoval ale bez vysledku . Druha moznost, ktoru som tvorcom VFR scenery navrhoval, ako dostat obilne pole cez Custom texture do groundu je pomocou VPT polygonu. To by musel autor scenerie danu plochu obilneho pola obkreslit a vyplnit custom texture. Toto ide v Grounde celkom dobre (odskusane). Tu by som potreboval zas poradit, v definovani cesty pre custom texture je 6 volnych riadkov. Neviem na co konkretne sluzia. Predpokladal som ze ak zadam 6 roznych bitmap, tak sa budu v VPT polygone (zaberajuci niekolko LC policok) lubovolne striedat, ako to robí FS pri klasickom LC. Pokus bol neuspesni. V polygone sa opakovala len jedna textura a posobilo to dost rusivo. Dalo by sa to riesit texturou ktora by neobsahovala vyrazne prvky (cesty, strom...).
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ