FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 2. 2025, svátek má Matěj Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-40 Metasokol příručka - checklist Jeden příspěvek | Celý strom
L-40 Metasokol příručka - checklist   9. 5. 2008 / 11:23
kuma   
No, je to tak ale špatně, protože když opustím okruh a přelítnu první kopec, tak je takto nastavený výškoměr k ničemu - zas ho můžu použít až na to přistání (jestli se mezitím nezměnil tlak). Ale protože lítám roky na QNH tak můžu zodpovědně říct, že není nic snazšího, než si pamatovat nadmořskou výšku svého letiště - a po pár okruzích i okruhovou výšku (v metrech, stopách) - a emil mi vůbec nechybí. A ve všech ostatních situacích (nad pohořím, nad cizím letištěm) jiné nastavení, než QNH, použít nejde.

A za další - po opuštění okruhu (a zejména ATZ) komunikuju s ostatními letadly a ty mají (většinou) QNH (o dispečerech ani nemluvě). Rozdíl výšky podle QHN a QFE je u nás v průměru (závisí to na nadmořské výšce výxchozího letiště, samozřejmě) 250-500m - a to je docela dost. Když mají letadla každé jinak nastavený výškoměr, je pak vyšší riziko kolize (a nejen teoreticky, už to tu bylo).
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ