Je to fakt problém FS, kdy na poměrně malou plochu (obrazovaku) máš vměstnat pohled na budíky (sklopený zrak reálného pilota) kus overheadu (zviženou hlavu) a panoramatický pohled před sebe, kolem sebe - a trochu i pod sebe (na boku a před čumák). V reálu třeba u ATR máš na správný nastavení polohy "eye pointu" - tedy hlavy pilota - ty tři barevný kuličky na středovym sloupku - když je máš správně v rovině a zákrytu, tak máš optimální prostorovou polohu hlavy a nejrovnoměrnějsí pohled na věci kolem.
Ale ve FS to jde jaksi těžko... Takže ve FS musíš hledat kompromisy, s tím nic nenaděláš. Možná by ti pomohlo hrát si v konfiguraci zvlášť se zoomem kabiny a zvlášť se zoomem pohledu dopředu. Já třeba nenávidim, že se zoomuje všechno dohromady a stejně.
A tak v zásadě myslím, že nejlepší byly tyto rady:
1. mít správný glide slope (správná konfigurace a rychlost je důležitá)
2. individualizovat eye point. |
|