FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Proč parník NE a letadlo Ano .-) Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč parník NE a letadlo Ano .-)   19. 2. 2008 / 14:52
orlík
Cestovani letadlem, jak o něm zde debatujeme má skoro jen nevýhody. Výhodu má jedinou - že nás to baví. Jinak už jen samá negativa. Tedy v tom reálném stavu, přístupném většině "normálních" lidí, tedy nikoli miliardářů, tzn. lítání Cessnou, nebo ultralightem za účelem osobní dopravy. Např. budu-li se chtít přepravit z Tábora do Prahy letecky - musím přijet na letiště, připravit éro, udělat přípravu, odstartovat, za tu dobu budu autem možná už před Benešovem. Pak přistanu, třeba v Letňanech, a vyrazím na městskou, či sháním taxi. Tou dobou jsem autem dávno tam, kde potřebuju. Pokud se nezhorší počasí, opakuje se totéž cestou zpět. Zhorší-li se natolik, že je neletové, mám problém, a asi jedu domů vlakem, či busem, s tím, že musím někdy později pro éro do Prahy.
Pokud bych chtěl letět dál, třeba do Milána, je to fajn, akorát, že do toho vstupuje faktor počasí mnohem silněji. Jo a je to fakt hodně drahý. Na dlouhý cesty je lepší buď tryskáč, nebo lůžkový vlak s jídelním vagonem.
Cestovaní letadlem má výhodu, pokud potřebuju vyřídit něco poblíž vzdáleného letiště a rychle potřebuju být zpátky, jinak ne. Bohužel. Jinak ty "spotřeby" na osobu jsou dobrý, ale v tom případě počítejme spotřebu auta jako 1 - 1,5 l/ osobu. Bere se to totiž jako plně obsazený stroj. A bohužel, náklady nejsou jen spotřeba.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ