FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Proč parník NE a letadlo Ano .-) Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Proč parník NE a letadlo Ano .-)   19. 2. 2008 / 13:25
statikbeno
No ono to nie je až taký des, hoci je pravda, že loď vyjde najhoršie.

Pri tej rýchlosi 43km/h a 24 hodinách prejde tá loď 1032km. Pri spotrebe 180t/deň je to 180t/deň * 100km / (24hod * 43km/h) = 17.44t/100km. Pri priemernej hustote TTO 1050kg/m3 hovoríme o objeme 16 609 litrov. Čo pri povedzme 3000 pasažieroch je 5.54 litra/osobu a 100km. Teda oproti tomu vlaku je to 2.77 násobný nárast, oproti Lufthanse 1.26 násobný. Toť fakty.

No flame.
Otázka ale znie, koľko ľudí cestuje takouto loďou z dôvodu presunu z jedného miesta na druhé a nie kvôli samotnej ceste. Veď napriek tomu, že A380 je veľké a moderné lietadlo, predpokladám, že kasíno, bazén, saunu a podobne na palube v štandartnej výbave nemá.
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ