FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 18. 11. 2024, svátek má Romana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Beta Release Prahy pro nedockavce...... Jeden příspěvek | Celý strom
Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 07:49Marky Parky
Oki, ukecali jste me, ted se na to vrhnu a odpoledne sem soupnu beta release domecku v Praze.

Jinak co se tyka orientacnich bodu, tak uz nekdo zacnete premyslet o Petrinske rozhledne a Motolske nemocnici Zacinam mit dost baracku okolo.

Ale jinak si nedelejte iluze, jde to pomalu - jeden ctverec tak 15-30 minut podle slozitosti, pokud to nechci odflaknout, a je jich prez 500. ( 15*500=15000 minut = 250hodin = 12dni ciste prace bez spanku, jidla, skoly a me pritelkyne. Ty prvni tri jsem jeste ochotny obetovat, ale tu posledni ne )).
 

Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 08:04Petr Bednář
Ten Petřín a Strahov se chystám udělat hned, jak udělám mosty na Vltavě, ale bude mi to chvíli trvat..... Mám taky dost práce

Mimochodem mám pro tebe návrh: používej pro ten autogen třeba texturu Bldj2.bmp
Ta je standardně stejná jako default, ale pak ji můžem upravit......
 

Re: Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 08:55Marky Parky
Ja zatim nechavam default, protoze zmenit dodatecne texturu neni problem i kdybychom si udelali uplne jinou vlastni. ( Aby pak New York nevypadal jako velky jizni mesto ))).
 

Re: Re: Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 09:03Petr Bednář
Podle mejch testů umí autogen používat jen těch deset Blda2 - Bldj2.bmp a nikoliv libovolnou texturu. V defaultní scenerii jsou použité pouze Blda2, Bldb2 a Bldf2. Ostatní jsou určené právě pro editaci. Jsou v TEXTURE, ale jsou stejné jako Ačko. (Je to popsáno v SDK). Když budem rovnou používat třeba to Jčko, ušetří to pak práci s předěláváním AGNek......
 

Re: Re: Re: Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 10:11Marky Parky
Oki. Mozna by to jeste treba chtelo rict, ze Jcko budem pouzivat pro sidlistata a Icko pro "starou" Prahu, co ty na to?

Jinak tady je link na ten betatest nekolika ctvercu:
http://www.volny.cz/eastria/upload/vfrprahaagn.zip

Piste ohlasy, chci vedet, jestli mam dal pokracovat timhle zpusobem nebo neco trochu pozmenit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 10:25Petr Bednář
S tim I a J naprosto souhlasim....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 10:48Marky Parky
Jen k tomu vyvoji. Zatim to vsechno budu delat s default texturou, protoze kdyz menim texturu, tak se mi meni celej adresar a to neustaly litani tam a spatky po disku docela zdrzuje . Takze ted udelam jenom oblasti kde jsou domecky a kde stromecky a texturama se bdud zabyvat az potom.
 

Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 11:02Rudy
Kluci, jdu si koupit klobouk abych mel co sejmout. Zda se, ze vy dva to uz mate womaknuty, ja se zatim potim nad studiem dokumentace. Sleduji, ze kdyby mel pro vas den i 100 hodin, i tak by jste nespali... Presto (a zrejme nejen ja) bych rad znal odpoved zakladni otazku: na autogen domecku je potrebne mit vygenerovane vlastni textury oblasti a s nimi pracovat? Jak vlastne autogen SDK pozna, kam ta obydli umistit? A jeste neco, nebyl by sice strucny, ale pochopitelny popis .inf souboru pro generovani textury terenu pro
2000 terrain SDK? Mesh mi problemy nedela, ale bitmapy mi vylejzaji jaxi jinak, nez chci. Diky i za "natuknuti".
 

Re: Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 11:26Petr Bednář
Autogen funguje za A) na default generic textury - tam je jeho funkce zcela zřejmá, a za B) na vlastní fototextury - každá taková textura má zcela unikátní jméno : třeba 003101031303203Su.bmp a autogen SDK k tomu vygeneruje soubor 003101031303203ag.agn - je to jednoduché...

Tady je exampl mojeho INF souboru, ale na obsáhlejší popis momentálně nemám čas. V zásadě to funguje jako s elevation meshem, ale je to fixováno na LOD13.....

[Destination]
LOD = 13
DestDir = "g: .......src "
DestBaseFileName = "source"
UseSourceDimensions = 1

[Source]
Type = CUSTOM
SourceDir = "g: ......src"
SourceFile = "pra-1.bmp"
Lat = 50.141601562500
Lon = 14.282226562500
NumOfCellsPerLine = 6401
NumOfLines = 3585
CellXDimensionDeg = 0.000057220458984375
CellYDimensionDeg = 0.00004291534423828125
ScaleInMeters = 1.0
SampleIsCentered = 0
 

Re: Re: Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   19. 4. 2002 / 11:43Rudy
Vrele diky, chyba asi bude v tom fixnim LODu. Doma si to projedu.
 

Re: Re: Re: Beta Release Prahy pro nedockavce......   20. 4. 2002 / 07:57Rudy
Jeste jednou diky, mne opravdu staci tuknout, chodi to!
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ