Není to tak dlouhé tak to hodím zrovna sem:
RWY12
Pokud chceme do scenérie umístit nějaké objekty (třeba cisternová auta na letiště) je možné to udělat pomocí utility RWY12.
Je třeba ze serveru „www.avsim.com“ stáhnout soubory:
rwy12_program_v1.2.zip, rwy12_lib1_v1.2.zip, rwy12_lib2_v1.2.zip, rwy12_lib3_v1.2.zip.
Celková velikost je skoro 100 MB a obsahuje kromě umísťovacího programu 1000 statických objektů a další objekty se dají přidávat (knihovny opět na avsim ).
Podle návodu se vypakují objekty z jednotlivých knihoven a to následovně:
Z „rwy12_program_v1.2.zip“ celý adresář RWY12 do libovolného adresáře.
Z „rwy12_lib1_v1.2.zip“ celý adresář „Static Objects Library“ do FS\AddonScenery\
Z „rwy12_lib2_v1.2.zip“ obsah adresáře Texture do FS\AddonScenery\Texture
Z „rwy12_lib2_v1.2.zip“ obsah adresáře Scenery do FS\AddonScenery\Scenery
Z „rwy12_lib3_v1.2.zip“ obsah adresáře Texture do FS\AddonScenery\Texture
Z „rwy12_lib3_v1.2.zip“ obsah adresáře Scenery do FS\AddonScenery\Scenery
Program vyžaduje externí aplikace DOTNET2 a MSXML (většinou už jsou nainstalovány, jinak odkazy na stažení jsou v dokumentaci RWY12 ).
V AddonScenery založíme nový adresář, například „Prislusenstvi“ a v něm podadresář Scenery.
Aktivujeme změny podobně jako třeba přidávaná letiště tj ve FS pomocí Settings, Scenery, AddArea přidáme náš adresář Prislusenstvi.
Spustíme FS v okně a vytvoříme let z LKPR na stojánce 36, pro určení pozice je lepší použít malé letadlo.
Současně spustíme ObjectPlacer z RWY adresáře.
Pomocí SLEW módu letadlo postupně posouváme na pozice kde chceme umístit vozidlo, vybíráme kategorii objektu, typ vozidla a necháváme si načíst pozici z FS (pomocí Sync FS position). Výšku (altitude) necháváme na 0 a nad zemí (AGL). Nastavená vozidla přidáváme pomocí „Add“.
Například:
cisterna - FS9 Vehicles, FellerTruckA, N50 6.4300, E14 15.6231, hdg 350
autobus - JonPatch_objects_1, bus_pcl, N50 6.4349, E14 15.6374, hdg 125
externí zdroj - FS9 Vehicles, Truck A, N50 6.4240, E14 15.6233, hdg 215
zavazadla – FS9 Vehicles, DoubleLaguageTruck, N50 6.4294, E14 15.6541, hdg 185
Stiskneme Generate scenery, vygenerovaný soubor pojmenujeme nějak nápadně třeba lkpr_36 a umístíme do připraveného „Prislusenstvi/Scenery/“.
Program napíše „BGL file created“ a do daného adresáře přidá i vygenerovaný BGL.
Takto je možné přidat libovolný objekt RWY12 knihovny kamkoliv, třeba elektrárny, hrady, atd.
Zkuste to, já to dělal postupně a pak sepsal na konec tak je to snad dobře.
|
|