FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 25. 12. 2024, Boží hod vánoční Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Palivove cerpadla B747-400 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Palivove cerpadla B747-400   4. 1. 2008 / 09:02
Aldaran
Brendone, zkus pouzit to, co Te naucili ve fyzice na zakladni skole. Nakresli si kde je nadrz, kde je motor a pak vektory sil pusobici na palivo pri primem letu a letu v zatacce (nepredpokladam, ze 747 leta vykluzove nebo skluzove zatacky ). Tak ze logicky to asi nebude tento duvod.

Jestlize je to takto i u realne 747, pak bych videl jako duvod spolehlive zasobovani motoru palivem v pripadech zejmena extremnich letovych podminek. t.j. napr.
- vzlet, (motory jedou na plny vykon a samospad by nemusel stacit)
- turbulence (kratkodobe muze byt pretizeni 0G, kde samospad nestaci, a mohlo by dojit ke kratkodobemu deficitu dodavky paliva. Bohuzel bez detailni znalosti palivoveho systemu 747 se o tom museme jen dohadovat.

U nekterych malych letadel se pouziva booster pump, ktera se pousti jen pri vzletu a pristani. Tam je to z bezpecnostnich duvodu, jako redundance hlavniho podavaciho cerpadla. Kdyby se pri vzletu rozbilo, booster pump ho nahradi. U nekterych typu ULL je v kabine rucni pumpicka (balonek v potrubi), v pripade poruchy palivoveho cerpadla se az do pristani musi pumpovat, aby to nezdechlo (ekvivalent prime masaze srdce)
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ