no nevim, můj laický pohled říká, že je furt lepší sedět 2 hodiny v "limuzíně s řidičem" na D1, kde si dotyčný boháč může telefonovat, online notebookovat, žrát, prdět apod. než trávit hodinu jízdou přes ucpanou Prahu na Ruzyň, půl hodiny se odbavovat, půl hodiny pojíždět na rwy, půl hodiny letět, půl hodiny vystupovat a pak se ještě půl hodiny přepravovat po Brně.
To už bych radši udělal firmu, která bude pronajímat vrtulník. Startoval by třeba ze střechy mrakodrapu na Pankráci a letět může kamkoli si řekne klient. Navíc ten vrtulník ani nemusíš kupovat, stačí najít pár společností, které by ho chtěly spoluvlastnit.
V Americe je to běžná věc jak "na oko" mít vlastní bizjet a přitom se nemuset o něj starat a platit veškerý náklady. Tím spíš, když by ho jeden majitel nevytížil na 100 %. Takže si ho koupí (formou stálého pronájmu - něco jako operativní leasing) víc firem najednou a když ho potřebujou, maj ho připravenej se vším všudy, jako by byl jejich.
Pak by teda stačilo založit firmu, která se o ten vrtulník bude starat a organizovat jeho cesty. Před každým letem akorát nalepíš "na blatník" logo aktuálního cestujícího - spolumajitele, aby měl lepší pocit |
|