Jinak teď na trochu vážnější notu, souhlasím s názorem, že většina krátkých linek v ČR/SR je ekonomický nesmysl. Stačí se podívat na to, kolik takových linek žije jenom z podpory měst, krajů či dalších organizací (první pokus o Brno kolem roku 2001, Sliač, Žilina, o CCA/JobAir ani nemluvě, taktéž před nedávnem Cirrus z OSR a pak BRQ do MUC - na jednu stranu budiž pochvala regionálním nadšencům, na druho stranu - jsou to dotace), anebo je letecké společnosti živí samy, aby si rozšířily svoji spádovou oblast (viz Brno v současnosti - jinak by lidi radši jezdili do Vídně, je to blíž a je to lepší). A kdo se o něco pokusil sám, brzy na to dojel. Anebo byl ještě jeden důvod, o tom by nám mohli povídat pánové z Discovery travel (heslo dne - čim víc paliva propálím, tím víc vydělám) |
|