Pracu technikov som v ziadnom pripade nechcel zhodit.Tie masiny boli pripravene na let 100percentne a v kabine samozrejme boli vsetky budiky,a vsetko bolo tak ako malo byt,to znamena vsetky ziarovecky svietili / teda vtedy ked mali/, vsetky tiahla boli tam kde mali byt,zachranne systemy boli tiez v 100percentnom stave, motor vrcal tak ako mal.Iba vyzor tych ciernych bol taky aky bol,to uz technici mohli doladovat iba steteckom a farbickami v ramci osobnej tvorivosti a umeleckeho citenia ,s tym sa nic insie nedalo robit.To , ze unikal vzduch z brzdoveho systemu bolo celkom normalne a bol to jediny neduh Fky a kym sa prerolovalo zo stojanky na drahu na vzlet,uniklo tak 40 atm tlaku vzduchu/ to je asi 30percent zasoby vzduchu/ a to bolo tak na hranici pre vykonanie vzletu.Ked uniklo viac,tak pilot uz nesmel startovat,pretoze by po pristatii uz nemusel ubrzdit. Ale boli niekedy skupinove ulohy a tam ked vysadil jeden zo skupiny tak to mohli zabalit, tak vtedy pilot startoval a bolo to na nom ako si potom vychutna pristatie uplne na minimalke a co najkratsi. |
|