FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 23. 1. 2025, svátek má Zdeněk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pitch Jeden příspěvek | Celý strom
Pitch   5. 12. 2007 / 00:00
hippous
Mam jednoduchý dotaz, zajíma mě k čemu přesně slouží to nastavitelný kolečko pitch? Diky.
 

Re: Pitch   5. 12. 2007 / 00:13
Serž   
abys "ovladal" vyskovku. takovy trim...
 

Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 00:17
hippous
takze tim se pouze vytrimuje a dal uz klesám nebo stoupám pomocí joystiku? Do ted sem pitch používal právě k ovládání výšky třeba při zatáčkách protože nemám joy.
 

Re: Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 00:39
Serž   
jo, mel bys to pouzivat k ustaleni letadla v podelne ose v ruznych fazich letu. na ovladani jako takove ti staci i sipky ale chce to cvika nebo utratit par stovek za joy a mit klid
 

Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 14:38
FSPilot   
Ty serži Pitch je anglický název pro pohyb kolem příčné osy, tedy česky klopení (jestli se nepletu)

Jsou tři základní pohyby

Pitch (ovládání podélného náklonu letadla - výškovka)
Yaw (bočení, nebo zatáčení, ovládání směrového pohybu letadla - směrovka)
Roll (klonění, ovládání příčného náklonu letadla, tedy kolem podélné osy - křidélka)

ten trim je jenom vyvážení V FSce je to uděláno ale pěkně pitomě por klávesnici, takže to jako vyvážení vlastně funguje, protože se to nevrací do původní polohy, jak by mělo. Zajímalo by mě, kdo z mrkfosoftu tohle vymyslel
 

Re: Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 15:34
Palo-LM   
Zo vsetkym suhlasim len mi nie je jasne ako to myslis ze trim sa ma vracat do puvodni polohy ? Ved trim je trim preto ze kam ho posunies tam ostane a drzi nie?
 

Re: Re: Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 16:12
Serž   
Palo: mno, drzi. a drzi i ten v FS. zrovna to male kolecko jsem driv bez joye s uspechem pouzival

FSPilot: no dyt si neodporujeme, navic v realu v cessne kolecko trimu nebo cehokoliv jineho neni tak mrnave jako ve 2d panelu v FS. proste to tam potrebovali dostat tak tam nacpali takovy unikat. i kdyz v realu bys taky mohl ovladat "vyskovku" pres trim. na max rejt of klajmb to asi nebude ale do 200 fpm pri korekci max vysky v CTR jsem to uspesne pouzival
 

Re: Re: Re: Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 16:22
Palo-LM   
ano vsak prave preto mi nebolo jasne preco sa ma akoze vracat alebo nieco take ... v realu vyvazenie funguje tak ze v roznych rezimoch letu su pomocnymi ploskami na pohyblivych castiach napriklad vyskovky kedze hovorime onej vyvazis let de fakto citis odlahcenie sily v riadeni ..... skvele to simuluje condor v kombinacii z Microsoft force feedback2

aj ked je pravda ze v reale su samozrejme sily v riadeni uuuplne ine
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 16:27
Fabo™   
No Ivo to asi myslel tak, že pri riadení šípkami sa správajú riadiace plochy ako trim... teda nevracajú sa.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 16:37
Palo-LM   
aha? tak to hej
ved preto som sa pytal lebo som neporozumel
 

Re: Re: Re: Re: Pitch   5. 12. 2007 / 18:07
FSPilot   
Je to tak, jak psal Fabo Zkus si někdy na klávesnici v FSce lítat Uklikáš se k smrti a letadlo se ani nepohne ze stojánky Je to hotová devastace klávesnice Např. IL-2 Šturmovik je v tomto o dooost lepší, tam si klikneš, sice to hodí plnou výchylku, ale při puštění tlačítka (např. šípky) se to vrátí do nulové polohy, popř. do polohy trimu. To v FSce nefunguje, což silně nechápu...
 

Re: Pitch   5. 12. 2007 / 00:13
milan
vyskusaj a uvidis
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ