| | | zablokované klapky FSpax vs. PMDG737NG 4. 12. 2007 / 13:21 | |
| | zdravim, chtěl bych se zeptat jak FSpassenger simuluje zablokované klapky když letím s PMDG B737NG ... stalo se mi to na finále, provedl jsem go-around... posléze jsem použil alternativní klapky... s nadšením jsem spatřil, jak se kritická hodnota pádové rychlosti snižuje jako při běžném použití klapek, ale hle... jak jsem zpomalil kolem 140kt. tak na mě řval co-pilot STALL! STALL! Do something!! ztráta vztlaku nic moc 2000 stop nad zemí, ale dostal jsem se z toho... nicméně mě to dost překvapilo... otázka je proč se mi na indikátoru rychloti "červené pole" snížilo bez toho, aby byly klapky opavdu vysunuty? díky |
| |
|
| | | Re: zablokované klapky FSpax vs. PMDG737NG 4. 12. 2007 / 14:07 | |
| | To je někdy průšvih i u velkých letadel, že v takových případech varování před pádem není v souladu s aktuální polohou klapek. Je to třeba případ na tý naší breberce, že když vysouváš klapky a máš FLAP FAIL, tak jak manuál píše (omlouvám se za anglické znění):
If the amber FLAPS FAIL CAS message is latched on, the AOA (angle-of-attack) indications, low-airspeed-awareness and stick shaker warning default to the flaps 35 values. If flaps are extended less than 35, AOA and low-airspeed-awareness will indicate an angle-of-attack higher than actual causing stick shaker warning to activate at a higher than normal airspeed for the ACTUAL flap extension.
Jak to bylo na 737 si už nepamatuju, ale pravděpodobně to může mít stejný či podobný důvod... a pak ti to vlastně funguje správně |
| |
|
|