FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 24. 12. 2024, svátek má Adam a Eva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
zablokované klapky FSpax vs. PMDG737NG Jeden příspěvek | Celý strom
Re: zablokované klapky FSpax vs. PMDG737NG   4. 12. 2007 / 14:07
A.J.Scandall   
To je někdy průšvih i u velkých letadel, že v takových případech varování před pádem není v souladu s aktuální polohou klapek. Je to třeba případ na tý naší breberce, že když vysouváš klapky a máš FLAP FAIL, tak jak manuál píše (omlouvám se za anglické znění):
If the amber FLAPS FAIL CAS message is latched on, the AOA (angle-of-attack) indications, low-airspeed-awareness and stick shaker warning default to the flaps 35 values. If flaps are extended less than 35, AOA and low-airspeed-awareness will indicate an angle-of-attack higher than actual causing stick shaker warning to activate at a higher than normal airspeed for the ACTUAL flap extension.

Jak to bylo na 737 si už nepamatuju, ale pravděpodobně to může mít stejný či podobný důvod... a pak ti to vlastně funguje správně
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ