FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Proc lepsi nebyt pilotem... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc lepsi nebyt pilotem...   22. 10. 2007 / 16:54
anatolij   
Pár poznatků, co jsem kdysi někde zahlédl:
- schopnost dlouhodobě snášet přetížení v letadle je krom fyzické kondice, výcviku a anti-g vybavení ovlivněna také sklonem sedadla. Patrně to má vliv na převýšení, do kterého musí srdce čerpat krev a asi je i menší stlačování páteře. F-16 měla mít původně sedadlo se záklonem 60°, kompromis byl nakonec "jen" 30°. Ne že by pak dávala více, než 9G, ale pilot by to snášel lépe.
- můj odhad kolik by byl pilot se všemi technickými vychytávkami schopen vydržet a při vědomí odřídit dlouhodobější manévr je tak nejvýše 15G. Pohodlné by to ale nebylo.
- při katapultáži je přetížení u bojových letadel kolem 18G, přetížení působí vertikálně, tedy pro srdce velká zátěž a dost možná to mnoho pilotů zaspí.
- při autohavárii lze přežít až do 90G, pak už se asi láme krční páteř a teče mozek. Určitě ale budou situace, kdy k podobným "defektům" dojde i třeba při těch 50G.
 
Proc lepsi nebyt pilotem... - OK-EUU46 Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 17:39
Proc lepsi nebyt pilotem... - Brácha Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 17:41
Proc lepsi nebyt pilotem... - kutak Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 17:41
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 19:01
Proc lepsi nebyt pilotem... - samo Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 21:52
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 22:07
Proc lepsi nebyt pilotem... - Teflon_490 Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 23:32
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 00:18
Proc lepsi nebyt pilotem... - OK-PPT (AVP57T) Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 00:41
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 16:29
Proc lepsi nebyt pilotem... - anatolij Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 16:54
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 17:05
Proc lepsi nebyt pilotem... - anatolij Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 17:14
Proc lepsi nebyt pilotem... - samo Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 19:43
Proc lepsi nebyt pilotem... - OK-PPT (AVP57T) Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 19:45
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 20:20
Proc lepsi nebyt pilotem... - Rajcan Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 00:49
Proc lepsi nebyt pilotem... - Lowmick Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 19:51
Proc lepsi nebyt pilotem... - donCarlos Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 20:09
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 20:14
Proc lepsi nebyt pilotem... - memorex Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 20:50
Proc lepsi nebyt pilotem... - Fabo™ Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 21:06
Proc lepsi nebyt pilotem... - memorex Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 21:18
Proc lepsi nebyt pilotem... - Pips Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 21:27
Proc lepsi nebyt pilotem... - Balooo Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 16:46
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 17:08
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom21. 10. 07 v 21:48
Proc lepsi nebyt pilotem... - OK-PPT (AVP57T) Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 00:39
Proc lepsi nebyt pilotem... - donCarlos Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 07:08
Proc lepsi nebyt pilotem... - FSPilot Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 16:32
Proc lepsi nebyt pilotem... - MAV Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 07:44
Proc lepsi nebyt pilotem... - MiG-21MFN Zobrazit celý strom22. 10. 07 v 09:23
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ