FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ZAčátky v Gmaxu, manuál... ? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: ZAčátky v Gmaxu, manuál... ?   16. 10. 2007 / 10:10
RabbiT_CZ
Podle toho co jsem četl v SDK pro FSX, tak by to mělo jít i přes GMAX. A určitě to jde udělat i tak, že vytvoříš model podle postupů pro FS9 a protože je FSX zpětně kompatibilní, tak by to mělo fungovat.

Dřív jsem používal právě GMAX a dělal jsem to tak, že jsem z GMAXu vyexportoval soubor .X pomocí exportovacího pluginu (třeba Panda3D - tady je postup: http://panda3d.org/wiki/index.php/Converting_from_GMax) a ten převedl pomocí MakeMDL na .mdl soubor. Nakonec to dáš dohromady se souborem .xml pomocí BGLComp.exe, což ti vytvoří .bgl soubor pro MSFS.

Existují i exportery pro Blender, který je zadarmo (novější verze Blenderu už ho mají přímo v sobě, ale ten se moc nedoporučuje). Nikdy jsem je teda nezkoušel, ale tady jsou odkazy na dva pluginy pro export do .x:
http://directpython.sourceforge.net/exportx.html
http://development.mindfloaters.de/Downloads.12.0.html
Další postup je stejný jako u GMAXu.

Hlavně ti doporučuju stáhnout si SDK pro FS2004 (nejsem si jistý, ale myslím bylo i na 4. CD spolu s GMAXem) a pokud máš FSX Deluxe, tak tam je myslím SDK přímo na DVD. Jsou tam pro začátek popsané postupy, jak se všechno dělá.
Tady jsou ještě stránky kde je wiki a fórum a dá se tam najít plno věcí: http://www.fsdeveloper.com/
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ