Řekl bych to asi takhle. Pokud někomu vadí, že charterový let má mezipřistání a přibírá/vysazuje pasažéry cestou, není pro něj přece nic jednoduššího, než si příště zaplatit na dovolené jen pobyt a cestu letadlem si zajistit sám na skutečné PRAVIDELNÉ lince, což Travel Service neprovozuje, kde bude mít +/- pár minut zaručené doby letů a při zpoždění finanční kompenzaci. Samozřejmě mu ale nesmí vadit, že to bude třeba 3x dražší, než charterem Opravdu nechápu, jak si může někdo stěžovat na takovou kravinu. To je mentalita českého národa - koupit to nejlevnější a pak si stěžovat na každou maličkost, která není přesně podle něho. Osobně bych bral mezipřistání při letu na/z dovolené spíš jako zpestření. U charterových letů nejsou časy NIKDY zaručovány a jsou jen orientační. Určitě není možné si na charterové lety plánovat napevno jakékoliv návazné spojení. Prostě ten pán stěžovatel i někteří kolegové zde pláčou na zcela špatném hrobě  |
|