FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flight1 ATR a emergency procedures Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR a emergency procedures   1. 10. 2007 / 13:13
Kachna   
No, ono je to prochu složitější.
Pokud při vzletu dojde ke snížení na jednom motoru TRQ po 60% Automaticky je přidán výkon na pracujícím motoru výkon o 10% (tj na 100%, max výkon je 115%). Pilot o tom vlastně ani neví, protože má zapnutý režim TOINHI. V něm jsou potlačeny některé závady. Nízký tlak oleje mezi ně patří. Taže se to dozvíš buď stisknutím tlačítka Recal, nebo zasunutím podvozku. Ta indikace DC, AC GEN, Bleed valve je v souvyslosti s tím, že ti motor nefunguje, tudíž je rozdíl mezi tím, co máš zvoleno na tlačítku a co funguje.
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ