FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flight1 ATR a emergency procedures Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 ATR a emergency procedures   30. 9. 2007 / 19:56
leonell
Nic se neděje. Nezbyde než to zkusit nějak sesmolit.

Zatím jsem odzkoušel ten výpadek motoru po vzletu.
Pokud je režim PWR MGT = TO a není vypnuté ATPCS (čili takeoff, go around a approach fáze) tak to skutečně samo zapraporuje vadný motor a výkon zbývajícího motoru zvýší na maximum (pokud to vyhodnotí jako nepřerušitelný vzlet), u tohoto motoru se rozsvítí indikace UPTRIM. Letadlo se začne klopit směrem k vypnutému motoru ale dá se to v pohodě dorovnávat (nebo asi vytrimovat). Po nějaké době, dané setrvačností (?) motoru se rozsvítí CAUTION DC GENx a FUEL + WARNING pro ENGx OIL. Zatáčky by podle popisu měly být do sklonu 45 stupňů a maximálně po dobu 180 stupňů okolo. Po pěti minutách by se měl PWR MGT režim přepnout na MCT.

Leoš
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ