|  | ATR, LKPR, B10 24. 9. 2007 / 07:54 | |
|  | Ahoj,
mám pár dotazů k ATR (Flight1 ATR72-500).
Linka ČSA OK0022 z Prahy do Ostravy má napsán odlet z B10.
Tady mi nastane první problém. Ve FS je pozice 10 která umístí letadlo k prstu B na pozici 10, což by bylo fajn kdyby na schématech pro cestující nebyly pro prst B hodnoty B1-B9.
V manuálu ke scenérii LKPR je pod B10 míněno postavení na appron South:
[citace z readme]
Apron North 1-23, nose-in stání u nástupních mostů / GATE 1-23
...
Apron South B1-B14 / South Parking 1-14
[/citace z readme]
1) Kde tedy je to letadlo přistaveno?
2) Pokud u prstu - jak couváte? Vytlačením nebo reverzem? A v reálu?
3) V checklistech z manuálu pojíždějí na jeden běžící motor. Mně to včera (první pokus) nešlo. Sice se to hoodně pomalu rozjelo ale jak jsem chtěl jen kousek zatočit tak se to zastavilo - zřejmě slabý výkon. Jak jsem nahodil motory oba tak všechno pohodě.
Opět - jak vy a jak reál?
Díky,
Leoš |
| |
|