ad 3) myslím, že problém s nezobrazováním autogenů a podobně může být v hardwarovém omezení. FSka v závislosti na zatížení omezuje zobrazení "méně důležitých" jevů, aby se udrželo FPS v nějakém přijatelném rozsahu. Pokud nemáš absolutní dělo, tak se to zřejmě týká i autogenu. Autogen je taky asi obrovským žroutem FPS, takže doporučuji nepoužívat nastavení na max. Pak se -překvapivě- možná i zvýší počet zobrazených objektů.
ad4) VFR je Visual Flight Rules, čili lítání podle očí. Prostě koukáš z kabiny a porovnáváš co vidíš, s mapou. Když je mlha nebo mraky, tak se nedá VFR letět . Není úplně pravda, co se zde psalo o výšce - VFR lze letět i výše ( omezeno do cca FL250 t.j. , nevím přesně ) a překvapivě s jakýmkoliv letadlem (B767 za VFR není problém). To jestli komunikuješ s ATC není podstatné, podstatné pro VFR je , že zodpovědnost za určení polohy a za to , že se nesrazíš s jiným letadlem je na Tobě jako pilotovi, zatímco při IFR je to na ATC. Na rozdíl od nějakého kolegy výše si myslím, že se ve FSce VFR letět dá a právě proto se instalují ty doplňky, které tady pro nás tvoří ti všichni ( proč by to jinak dělali - pokud jsem ve FL370 za IFR nad strakonicema, je mi naprd, že pode mnou je krásně udělaný letiště ... ).
PavelS |
|